Dec 30, 2009

: : Lagu romantik yang aku suka dengar

Aku percaya setiap orang ader lagu romantik yang suka dengar. cam tu gak aku..dan kalau ader diantara lagu tu dinyanyikan oleh orang kecintaan aku mesti aku rebah..hehehe.selain dari melody dia paling kuat adalah lirik dia.. tu buat aku boleh terawang- awang...ni lagu yang aku suka dengar...

i) Hero -enrique iglecios(ejaan ni aku tak bape pasti)
ii) My baby You - Marc anthony
iii) Destiny-(lagu ni misha pernah nyanyi.penyanyi asal dier aku tak tau)
iv) Im yours- jason mraz
v) Will always love you- whitney houston (soundtrack filem bodyguard)
vi) Dont Wanna miss a thing -kumpulan aerosmith (kalau tak silap. lagu ni tuk soundtrack filem
ammegadon)

lau la ader orang nyanyikan lagu hero , my baby you and im yours tok aku ..pergh...bestnya2...lagi2 kalau dia tu suami aku...hehehe... berangan jer aku ni.hahaha.

killeroses
8.05pm

No comments:

Post a Comment