May 10, 2011

: : berehat d' ampang...

seminggu lepas, aku melawat bff aku nanie...erm...dalam tak sedar kandungan dia dah masuk 7 bulan.ALHAMDULILLAH...aku lepak rumah dia dari hari rabu sampai hari jumaat (sebenarnya nak balik hari khamis tapi tukar plan balik pagi jumaat..hehehe)..sebabnya?tak puas nak spend time dengan dia...hahaha..
hari khamis, kebetulan dia ada check up kat AU2 dalam kul 2petang...tapi kitaorg keluar rumah awal dalam kul 1130 pagi...hehehe...merayau kat carrefour and tesco cari barang sikit, pastu dah settle segala, terus pergi ke AU2.awal gak lah kitaorg sampai kat KK tu dalam kul 115pm...waaaaaa...giler awal...hehehe..nanie checkup start kul 2pm , so dalam itu ini checkup settle dalam kkul 330pm..fuh....lama ghupanya wat checkup ni...memerlukan kesabaran sungguh...(macamlah aku tak pernah pergi wat checkup...hehehe..)disebabkan dia tak ditemani oleh EN SUAMInya maka BP cik puan nanie kesayangan aku ni...telah naik...(tu teori aku je lah... =p..tapi disokong sikit oleh cp nanie..hahaha)..
tapi aku rasa gembira sebab cp nanie aku ni sihat...sekurang-kurangnya sebelum dia merantau di johor aku dapat tengok dia..sebab pas ni dia kene berpindah ke negeri J, ikut suaminya...
sedih plak...tapi takper, internet + tipon kan ada...hehehe...leh je nak borak@ +sembang2 kan cp nanie?heee..

p/s: i'll miss u badly after this nanie...=(

c1krvii
3:12am
10/05/2011

No comments:

Post a Comment