Sep 20, 2012

merapu

erm...dah lama aku berehat dari menulis..bukan berehat apa pun,lebih kepada rasa malas sebenarnya.sejak aku 'membawa diri' belajar ke utara, aku rasakan mood untuk menulis mula menurun.sedangkan idea untuk menulis sentiasa berlegar dalam minda.sejak aku pergi ke utara hingga saat ini terlalu banyak yang berlaku dalam hidup aku.. sekarang ni aku tengah praktikal.setakat ini aku rasa seronok dan mampu untuk manghadam segala apa ilmu yang aku ingin tahu.rasa tensen atau stress tiada.aku rasa happy.sebab ini apa yang aku nak. =) pasni tumpuan nak cari kerja.agak2 lau aku 'membawa diri' lagi hingga merentasi laut china selatan ok jugak..tapi confirm2 parents aku pangkah awal..hahahaha..fokus aku samada area selatan,pantai timur,KL atau Shah Alam.hmm.. c1krvii says:macammana nak faham tentang sekeping hati?aku keliru.

No comments:

Post a Comment