Sep 12, 2009

: : shopping2 untuk raya...

shopping. jujur aku katakan aku sebenarnya aku bukan shophaholic. aku paling tak berapa suka melakukan aktivi terutama bila sesuatu tempat tu sesak and shopping tanpa ader barang nak beli(means takder perancangan dan list)..tapi hari ni wat dalam sejarah aku pergi ke Jalan TAR, Jln Masjid India dan Jln Masjid Jamek..tu pon selamat ader angah (adek aku)..meredah lautan manusia tuk mencari tudung tuk aku, mak and adik2...kerana nak mencari tudung tuk diaorang kami sanggup meredah lautan manusia dan hujan...hehehe..rambang mata jugaklah nak memilih semuanya lawa2 dan harga yang ditawarkan pon menarik juga...kitaorg 'menjelajah' kawasan tu sampai kul 3 lebih...sampai sakit pinggang dan dah tak larat nak berjalan...sudahnya aku and k.ngah mencari tempat lepak.kat mana?kat kedai kasut and kitaorg pegi sogo sekali..kat sogo kitaorg lepak kat foodcourt dan aku amik peluang tok TIDO!!!(even tido2 ayam..hehehe)ngantuk sangat2..klakar tol kat foodcourt tu ak blh terlelap..huhu.selamat ader adek aku jd guard..tqvm angah...t kita shopping tudung lagi k..
masa shopping tadi aku terpikir macam mana seseorg shopaholic boleh menghabiskan masa berjam-jam tuk membeli barang expecially mereka yang shopping tu pakai high heel...lau aku tak sanggup...tadi pon aku dah sakit2 pinggang and kaki...selamat pakai sandal lau ak pakai heel ader aku cabut and berkaki ayam!hahahaha...

**moral of story :aku akan cuba shopping diluar waktu 'puncak'..hehehe..tak sanggup aku nak merempuh lautan manusia lagi....blh pitam aku .....hehehe..

countesskilleroses
120909

No comments:

Post a Comment