Mar 24, 2011

: : balasan...

yang di beri...
pulau ditgh2 muara tetap teguh disitu

tp tiap kali air bah saban tahun
bl tiba masanya kapal yang berlabuh dimuara
tetap akan berlayar bersama kelasinya
kalau ada umur ia akan datang lagi ...INSYAALLAH

yang dibalas...(ni aku lah balas..)
kapal belayar pergi bersama kelasinya
membawa bersama kenangan
walau pedih menerima perpisahan
tapi itu adalah takdir ILAHI,
hanya kasih sayang menjadi pengubat pedih dan rindu
walau muara dan pantai berubah
takdir ILAHI tiada siapa yang ketahui
andai masa menjadi penentu,
andai takdir menjadi permainan
pertemuan tetap akan berlaku
namun bila dan bagaimana
hanya ALLAH yang mengetahui..


: : sebenarnya dah lama aku dapat ayat ni...baru tadi aku ada idea nak balas dan dah antar dah pon pada 'bintang' aku...aku cuma nak dan mmg mahu dia hidup baik2 yang sepatutnya dia inginkan..aku bersyukur sangat sebab ALLAH bagi 'pinjamkan' pada aku sebutir bintang yang sentiasa menyinar tuk aku..terima kasih YA ALLAH...

c1krvii
24/03/2011
8:20am

No comments:

Post a Comment