Mar 9, 2011

: : korean series...

sebenarnya tak tau nak story aper kali ni.. just a few week ago aku baru past tengok cerita korea tajuk dia Youre Beatiful tuk kali yang ke3 tanpa jemu..okay..yup kali ketiga dan aku yakin akan bertambah mungkin kali ke 4 dan seterusnya..hehehe..tak dinafikan ceritanya best selain dari barisan aktor dan aktress yang KACAK dan COMEL...cerita kali ini aku suka sebab banyak lagu2 yang best dan aku pon mmg suka lau ader cerita yang ala2 muzikal ni...lirik lagu dia biasa tapi bila di dalami betul2 leh menyentuh jiwa n mengalir air mata(hehehe..sentimental ker aku ni?)...dalam cerita ni aku paling suka dengan aktor Jang Geun Suk...aku suka dengan ekspresi muka dia..dia memang superb.begitu juga dengan barisan aktress dan aktor yang lain seperti Park Shin Hye, Lee Hong Ki, Jung Hyung Hwa..at least LAGI BAIK dari cerita sinetron INDONESIA yang berjela dan ntah bila nak abis tu..ops...bukan aku menyindir atau aper...tapi bila pikir, penat lah nak tunggu ending cerita tu..haish tak sanggup kome nak tunggu lama2...hehehehe.ader satu cerita korea yang aku tak pernah 'khatam' pon tengok sampai skang...winter sonata...tengok pon separuh jer, pas tu dah...selain cerita korea, cerita jepun pon and cina pon aku suka tengok...dulu masa zaman TV3 ader tayangkan cerita cina setiap pukul 6.30pm hingga 7.30,pm tercantuk aku depan tv tu..hehehe..sampai boleh paham sikit2 dialek kantonis..skang?hampeh...huhuhu

:: skang ni aku dalam proses belajar bhs korea and blajar balik bhs jepun...hehehe..penangan citer korea n jepun kot...

c1krvii
9/3/2011
2:37am

No comments:

Post a Comment